PARKERENSTUTTGART-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Parkeren

#
Zijn alle parkeerplaatsen op Parkerenstuttgart-airport.nl overdekt?

De parkeeraanbieders hebben allemaal hun eigen parkeerterrein. Hierdoor verschilt het om wat voor soort terrein het gaat. In de voor- en nadelen per aanbieder kunt u zien om wat voor soort locatie het gaat. Sommige parkeeraanbieders beschikken over zowel overdekte als onoverdekte parkeerterreinen. Tijdens het reserveren zult u dan kunnen aanklikken op welk terrein u graag wilt parkeren.

#
Uit welke parkeervormen kan ik kiezen?

U kunt uit verschillende parkeervormen kiezen. Elke vorm heeft zijn eigen voor- en nadelen. Daarom kunt u ze het beste bekijken en overwegen voor welke u wilt gaan. Op de pagina Parkeervormen leest u meer over de mogelijkheden. Wij bieden Valet parking, Shuttle parking, Park & Walk en Park, Sleep & Fly aan.

#
Ik heb vertraging opgelopen, moet ik dit melden bij de parkeeraanbieder?

Ja, zodra u bekend bent met de vertraging neemt u contact op met de parkeerlocatie. Zij kunnen hier dan rekening mee houden in verband met de shuttle bus. De contactgegevens kunt u vinden in de reserveringsbevestiging en in uw account op Parkerenstuttgart-airport.nl.

#
Hoeveel tijd ben ik kwijt met het reizen vanaf de parkeerplaats naar de check-ins?

Het is afhankelijk van de locatie van de parkeerplaats, maar u kunt voor het gemak een halfuur rekenen. Zo weet u in elk geval zeker dat u hier geen vertraging door krijgt. Bij Valet service hoeft u hier helemaal geen rekening mee te houden. U rijdt direct naar het vliegveld van Stuttgart, hier zal uw auto worden overgenomen door de parkeermedewerker.

#
Kan een mindervalide ook een parkeerplek reserveren?

Er zijn een aantal geschikte parkeeropties. De meest geschikte optie is Valet parking. Hierbij rijdt u in uw eigen auto naar de luchthaven. U kunt ook kiezen voor een Park & Walk, waarbij u uw auto parkeert op een parkeerplaats dat op loopafstand is van het vliegveld. Als laatste kunt u ook kiezen voor de Shuttle service, indien uw rolstoel ingeklapt kan worden. Dit is noodzakelijk om de rolstoel te kunnen vervoeren.

#
Hoe rapporteer ik de schade aan mijn auto?

Wij bieden enkel betrouwbare parkeeraanbieders aan die hun werk zeer professioneel aanpakken. Zij zullen dan ook goed voor uw auto zorgen. Het kan echter wel eens voorkomen dat er toch schade wordt opgelopen tijdens het parkeren. Maak foto’s van de schade en stuur indien u deze tot uw beschikking heeft, ook foto’s van voor het parkeren mee. U kunt het sturen naar contact@parkcare.nl. Wij zullen dit doorzetten naar de parkeeraanbieder.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe