PARKERENSTUTTGART-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Kan ik online een parkeerplaats reserveren?

Als u een parkeerplaats wilt reserveren bij vliegveld Stuttgart, kunt u online uw vertrek- en aankomstdatum invullen. Hierbij geeft u aan wat het tijdstip is waarop u denkt te arriveren bij de parkeerplaats. Als u op ‘vergelijk’ klikt krijgt u het overzicht met alle parkeerplaatsen van Stuttgart Airport te zien. Hier kunt u informatie vinden over de parkeerlocaties en direct een boeking plaatsen. U ontvangt na de voltooiing een reserveringsbevestiging.

#
Welke datum vul ik bij het boeken in?

Als u parkeert op bijvoorbeeld 20 augustus en u denkt aan te komen om 23:00 omdat een paar uur later uw vlucht vertrekt, dan vult u bij het vergelijken van parkeeraanbieders gewoon 20 augustus in. U kunt de tijden ook aangeven bij het vergelijken. Zo ziet u alleen de beschikbare parkeerlocaties die voor u van belang zijn.

#
Hoe kan het dat de prijs wijzigt als ik de tijd verander?

Het kan zijn dat de prijs verandert zodra u de aankomst- of vertrektijd verandert. Het verschilt wel eens hoe de parkeeraanbieders de prijzen bepalen. Sommigen parkeerlocaties baseren hun prijzen op halve dagen, terwijl anderen hun prijzen bepalen voor hele dagen. Als u net de tijd verandert in zo’n wisseling, dan kan de prijs veranderen.

#
Welke tijd moet ik bij het reserveren invullen?

Dit hangt ervan af voor welke parkeeroptie u heeft gekozen. Bij Valet parkeren vult u de tijd in dat u aankomt bij het vliegveld. Zo kan de parkeermedewerker hier rekening mee houden. 20 minuten voordat u daadwerkelijk aankomt belt u met de parkeeraanbieder. Een chauffeur zal dan richting het vliegveld rijden om uw auto over te nemen. Bij Shuttle parkeren vult u de tijd in dat u aankomt bij de parkeerplaats. De parkeeraanbieder wil ook graag deze tijden weten, aangezien zij hier rekening mee moeten houden in verband met de shuttle bussen.

#
Is mijn boeking goed gelukt?

U heeft de prijzen vergeleken en bent bij een parkeeraanbieder uitgekomen. De betaling is rond, maar is alles nou goed afgerond? Dit kunt u terug zien in uw reserveringsbevestiging. Binnen 24 uur ontvangt u deze in uw mail- of spambox. Maak bij het reserveren een gratis account aan op Parkerenstuttgart-airport.nl. In uw account kunt u tevens de gegevens terugvinden net zoals de contactgegevens van uw parkeeraanbieder. Heeft u geen reserveringbevestiging ontvangen? Log dan in op uw account om hem opnieuw te verzenden. Als u geen account heeft aangemaakt kunt u onze vriendelijke klantenservice benaderen via het contactformulier op de website.

#
Kan ik al wel een parkeerplek boeken hoewel de vluchttijden nog onbekend zijn?

Ja, zodra de data bekend is waarop u gaat vliegen kunt u al wel een parkeerplaats reserveren. De tijden die u opgeeft tijdens het reserveren zijn slechts een indicatie voor de parkeeraanbieder. Zodra de tijden bekend zijn, kunt u ons een e-mail sturen met daarin de exacte tijden waarop u denkt te arriveren. Doorgaans staan de vluchtgegevens in de reserveringsbevestiging van uw vliegmaatschappij.

#
Kan ik nog een parkeerplaats reserveren?

Dat kunt u bekijken in onze prijsvergelijker. Als u de juiste data en tijden invult en op ‘vergelijk’ klikt, verschijnt er een overzicht met alle beschikbare parkeeraanbieders. Uit deze parkeerlocaties heeft u de keuze. Hoe eerder u reserveert, hoe meer keuze u heeft.

#
Wanneer kan ik het beste reserveren?

U kunt het beste er vroeg bij zijn. Zodra u de gegevens weet van uw vlucht, kunt u al een parkeerplaats boeken. Hoe eerder u dit doet, hoe meer geld u kunt besparen. De goedkoopste parkeerplaatsen zijn immers vaak als eerste weg. Begin niet te laat met vergelijken, maar boek minstens één week voor uw reis een parkeerplek. In de vakantieperiode kunt u het beste twee weken van tevoren reserveren.

#
Kan ik voor meerdere auto’s reserveren?

Dit is heel goed mogelijk. Tijdens het reserveren vult u het aantal auto’s in waarmee u naar de parkeerplaats komt. Mocht er tussendoor een wijziging zijn hierin, dan geeft u dit aan ons door. U kunt hiervoor een mail sturen naar contact@parkcare.nl met daarin de wijziging en indien van toepassing het gewijzigde kentekennummer. Besluit u dit op de dag van het parkeren? Bel dan naar de parkeeraanbieder. Zij zullen dan in hun formulieren de wijziging doorvoeren.

#
Hoe wijzig ik mijn reservering?

Als u een wijziging wilt doorvoeren, bijvoorbeeld het tijdstip waarop u denkt te arriveren of u komt met een andere auto, dan kunt u dat doorgeven door middel van het contactformulier op onze website. Vermeld in de mail uw gegevens en welke wijziging u graag wilt doorvoeren.

#
Hoe annuleer ik mijn reservering?

Voor het verwijderen van uw reservering kunt u inloggen in uw account op Parkerenstuttgart-airport.nl. Als u heeft besloten niet meer te willen parkeren bij vliegveld Stuttgart dan vindt u daar de knop om uw reservering te annuleren. Bekijk de algemene voorwaarden voor de terugbetalingsregeling. Deze kunt u vinden via het formulier bij het reserveren.

#
Waarom heb ik geen reserveringsbevestiging ontvangen?

Normaal gesproken ontvangt u binnen 24 uur een reserveringsbevestiging in uw mail. Het komt zo af en toe wel eens voor dat deze terechtkomt in uw spambox. Controleer daarom beide mappen goed. Als u niks heeft gevonden dan kunt u via uw account hem opnieuw verzenden. Het kan wegens drukte voorkomen dat het niet is gelukt om een bevestiging te sturen. Als u geen account heeft dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

#
Hoe geef ik door dat ik met een andere auto wil komen?

Als u met een andere auto komt, zult u het gewijzigde kentekennummer moeten doorgeven. Dit kunt u doen door middel van het contactformulier bij onze contact pagina. Geef door wat het gewijzigde kentekennummer is en wat uw gegevens zijn. Beslist u op de dag van het parkeren dat u met een andere auto komt? Neem dan contact op met de parkeerplaats. Zij zullen het dan voor u noteren.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe